Complaint: 3 pakketten niet ontvangen

user-159619 on 10 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via 3 verschillende leveranciers goederen via internet besteld waaronder 1 bontjas die via Ebay Duitsland is gekocht. Volgens track en trace zijn goederen op donderdag 7 februari 2013 afgeleverd bij een van onze buren. Er lag geen briefje van Selektvracht bij mij in de bus dat de goederen daar zij afgegeven. Buren hadden niets ontvangen. Waarde goederen rond de 200 euro. Na kontakt met Selectvracht geen oplossing. Men kon er niets aan doen. Wij willen graag weten wie(koerier) op die datum de goederen heeft afgegeven.

Desired solution:

Geld of goederen terug

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben vanuit Selektvracht een onderzoek opgestart naar de levering van de pakketten. Tot onze grote spijt hebben we daaruit moeten constateren dat de pakketten afgeleverd zijn op en foutief adres. Onze bezorger heeft een aantal malen gepoogd om de fout te corrigeren door de pakketten bij het betreffende adres, en dit is helaas niet gelukt. Wij betreuren dit zeer, en hebben aan de consument onze excuses aangeboden. Er is voor de pakketten een claimprocedure in gang gezet.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of