Complaint: 3SDGB0000216459

user-165858 on 08 March 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen dinsdag was niemend op mijn huis dus wanner kom ik terug, ik heb een kaart van Select vracht gekregen dat ze op volgend dag wel zou terug komen om mijn pakje verzorgen, toevallig mijn vriend was volgend dag in thuis en niemand kwam, nog geen kaartje.
Gisteren heb ik naar Select vracht gebeld en ze zagen uw pakkete was verzorgd, ik zag niet waar, en ze zagen bell naar Douglas dus ik heb geedaan en mijn klacht ingediend
Vandaag zag ik mijn e-mails en het was een e-mail van Douglas dat mijn pakje was verzorgd op nummer 10 ik vermoed dezeld straat dat ik woon, 119 ??? wat is dat, en geen kaart van select vracht uw pakeet was in nummer 10, ik zag de tekening van de persoon maar geen naam, het is niet duidelijk het is een groot teluergesteld de eerste en laste keer dat ik via internet maak een bestelling

Desired solution:

Ik heb gekozen via post de pakket zorgen niet via select vracht, ik will dat Douglas terug de geld van mijn bestelling 59,95 euro stort. en Douglas moet niet meer werken met Select vracht, slecht verzorgd

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Geachte meneer, mevrouw, Afgelopen Vrijday, onze buurvrouw heeft naar onze deur gebeld om de pakketje te afleveren, gelukking en eindelijk maar helemaal raar. ten eerste mijn vriend toevallig was in thuis en wij hebben geen noticie van selectvracht dat de pakkete op onze beuren was ingeleverd. Van Douglas heeft ik een note dat mijn pakketje op nummer 10 was ingeleveerd, nog vreemd als Ik woon in 119. Dank u voor u help Met vriendelijke groeten, Elsa Otarola

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben op basis van de adresgegevens van de consument het betreffende pakket getraceerd, maar geen levering aangetroffen op het door mevrouw aangegeven adres. We hebben mevrouw daarom verzocht om ons specifiekere informatie te geven, maar inmiddels hebben wij van mevrouw vernomen dat zij het pakket in ontvangst heeft kunnen nemen. Uiteraard hebben we aan mevrouw onze excuses aangeboden voor het ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of