Complaint: Aanbieden pakket correspondentie selektvracht

user-150288 on 21 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgend selektvracht is het pakket van eerdere klacht opnieuw aangeboden, maar dit is niet gebeurd. Verder wordt er dan in een mail gevraagd of het pakket is aangekomen, maar men kan op geen enkele manier corrseponderen want je kunt niet terug mailen. Vandaar deze nieuwe klacht.

Desired solution:

Pakket bezorgen of kosten vergoeden en mogelijkheid tot rechtstreekse correspondentie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de consument onze excuses aangeboden vanwege het feit dat de eerdere klacht niet naar bevrediging opgelost is. Omdat we in onze gegeven geen zending hebben kunnen aantreffen die nog in levering is, hebben we de klant gevraagd om welk pakket het gaat. Tevend hebben we de consument geïnformeerd over de procedure bij dit soort klachten, daar waar de “afgeleverd” melding door de consument wordt betwist. Het is niet mogelijk dat Selektvracht in opdracht van de consument een onderzoek opstart. Met alle opdrachtgevers heeft Selektvracht de overeenkomst dat zij hierover contact opnemen met de zakelijke klantenservice bij Selektvracht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of