Complaint: Aangegeven bezorgtijd klopt niet, inlogcode werkt niet, klantenservice reageert niet op mail

user-190824 on 26 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Selektvracht is op 24/7, 25/5 en 26/7 aan de deur geweest om een pakket te bezorgen. Ik was niet thuis en er zijn kaartjes achtergelaten waarop wordt aangegeven wanneer ze weer langs zullen komen. Ze zijn echter NIET op de aangegeven tijden langsgeweest, maar op andere tijden. Ik was niet thuis. Met een inlogcode zou het mogelijk zijn om zelf aan bezorgafspraak te maken maar de site reageert niet op de inlogcode. Ik heb daarom gemaild met de klantenservice van Selektvracht om een bezorgafspraak te maken maar GEEN reactie ontvangen.
Na een derde kaartje waarop aangegeven wordt dat de bezorger zaterdag overdag weer langskomt, heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker vertelt dat er al dagen een storing is op de site van Selektvracht. Daarom werken de inlogcodes niet. Ze hebben niet gereageerd op mijn mail omdat ze het tijdens de vakantieperiode zo druk hebben. Ze vertelt dat de bezorger een fout heeft gemaakt. Ze komen helemaal niet meer langs,zoals op het kaartje staat. Het pakket is al retour afzender en het zou onmogelijk zijn om het pakket te onderscheppen. Ze vertelt dat de bezorgers erg veel fouten maken en adviseert mij om een klacht in te dienen. Ze erkent dat de fout volledig bij Selektvracht ligt maar kan niets doen om het probleem op te lossen.

Desired solution:

Ik wil mijn pakketje. Ik heb nu zelf de afzender benaderd. De afzender benadert Selektvracht en (hopelijk) wordt het pakket nu verzonden naar een winkel waar ik het zelf ga afhalen. Ik heb er geen vertrouwen in dat bezorging thuis een volgende keer anders zal verlopen.

All complaints of