Complaint: Afgesproken tijden niet nakomen

user-136976 on 26 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 25-10-12 afgesproken tussen 18.00u en 21.00u om pakket op te komen halen.
Op 25-10-12 een brief in de bus (voor 17.00u) dat ik niet thuis ben geweest (niet gek….)
Op het briefje staat dat ze op 26-10-12 nogmaals terugkomen tussen 14.00u en 18.00u (wat betekend dat ik nogmaals een paar uur thuis moet zijn voor dat verdomde pakketje).
Op 26-10-12 komen ze om 11.20u het pakketje ophalen, weer niet het afgesproken tijdstip.

Desired solution:

Dat ze hun klokken en tijdsschema eens fatsoenlijk zetten en hier aan houden!
Houden aan afspraken. Personen die thuis moeten blijven hiervoor hebben ook wel wat beters te doen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben deze klacht in behandeling genomen. De bezorger is aangesproken op zijn foutieve werkwijze. Deze klacht wordt tevens meegenomen in de evaluatie van onze bezorger om zo herhaling te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of