Complaint: Aflevering pakketje

user-47408 on 19 April 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Agelopen donderdag 14-04 is er geprobeerd mijn pakket van KPN af te leveren. Normaal gesproken werk ik overdag en ben ik niet thuis. Nu lag er een brief in brievenbus dat ze op 15-4 om 9.15u terug zouden komen. Echter is er niet iemand geweest en lag er geen briefje in de bus. Nu probeer ik contact op te nemen met het depot (rotterdam kralingen) wat aangegeven staat op het briefje van de afleverpoging, maar daar krijg ik geen gehoor. Ik wil voorkomen dat het pakket teruggestuurd wordt naar KPN omdat zij mij al 4 weken laten wachten.

Desired solution:

Graag zou ik of het pakket zelf ophalen bij het aangegeven afhaaldepot, of het pakket moet afgeleverd worden op de tijd die wordt aangegeven op de bon.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Om u van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110419104532. Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens. Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vetrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of