Complaint: afspraak tussen 12.00 en 18.00

user-118850 on 01 August 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een pakketje besteld bij de Wehkamp en dat zou bezorgd worden tussen 12.00 en 18.00. Kom ik om half 11.30 thuis ligt er een briefje in de bus dat ze al geweest zijn… Op de site van de Wehkamp staat dat de bezorger om 11.03 al geweest is.
Dat zijn toch geen afspraken?? Ik moet ook gewoon werken en kies daarom voor de tijd van 12.00-18.00.
Nu kan ik morgen de hele dag thuis blijven omdat ze tussen 11.00 – 17.00 kunnen komen.
Ik heb selektvracht gebeld en kreeg als mededeling dat ze hun route beginnen om 11.00 uur en dat ze niet gaan zitten wachten tot ik thuis ben! Nee duh daarom maak ik toch ook een tijdsafspraak!!!

Desired solution:

Dat ze alsnog vandaag mijn pakket komen brengen, ik was thuis en hun veelste vroeg!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Het pakket is in het juiste tijdvenster geleverd en wij zullen om deze reden geen klacht registreren op naam van de bezorger. Het pakket wordt morgen opnieuw aangeboden aan de klant.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of