Complaint: Bellen niet aan,reageren niet op mail,bezorgen totaal verkeerde wijk!

user-196551 on 31 August 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nu al ruim een week een pakje voor een andere mevrouw in een totaal andere wijk in huis liggen en ondanks 4 mailtjes richting selektvracht hierover,heb ik ruim een week later nog geen enkele reactie.Ondertussen heb ik wehkamp zelf laten weten over het pakje van hun dat hier nog altijd ligt en die zogenaamde top service van selektvracht.Wehkamp mailt mijn klacht door en maakt voor mij een afhaalafspraak met selekvracht.Die zouden dus vandaag komen.Wij waren met z’n 4en thuis,niemand heeft een deurbel gehoord!en we hebben zelfs 2 bellen!En toch zit er een briefje in de brievenbus dat ze geweest zijn….Heel raar.Vooral gezien het feit dat wij veel raam hebben aan de voorkant,dus meneer de aso had kunnen zien dat we gewoon thuis waren.En ik ga ze natuurlijk niet bellen voor 40 cent per minuut!Al moet ik zeggen dat ik graag even mijn boosheid zou willen luchten bij die ‘geweldige top service’

Desired solution:

Dat ze antwoorden,aanbellen en misschien zou een excuus en een kadobon voor alle ellende die we hierdoor hebben,ook netjes zijn...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of