Complaint: bereikbaarheid bezorgdienst

user-84088 on 07 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb ongeveer 6 keer naar het 0900 telefoonnummer moeten bellen met lange wachttijd, omdat ze eenpakje wilden ophalen wanner ik niet thuis was ivm met een kaakbehandeling bij de tandarts. Doorverbinden met het b etreffende filiaal ging niet. Lukte pas nar 5 keer bellen met lange wachttijden. Wat mij wel ongeveer 40 euro aan telefoknkosten heeft gekost. Kan ik dat declareren? Toen bleek dat ze het pakje die dag niet op jonden halen. Ook niet de andere dagen en dat ik hetzelf maar moest brengen. Over sercive gesproken. Dit heeft mij veel geld gekost

Desired solution:

De kosten hiervan terug ontvangen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ik heb de auteur van deze klacht geadviseerd een specificatie van zijn of haar telefoonrekening door te sturen per email zodat wij de gemaakte kosten kunnen vergoeden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of