Complaint: beroerd

user-179734 on 23 May 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

zo als zovelen met mij hetzelfde bericht.
het depot gebeld om door te geven dat de toevoeging op adreslabel onjuist was. staat nml. ws1 maar moet zijn ws11.
komt in orde werdt mij gezegd. dus de hele dag wachten en soms gekeken op track etc. maar die is vaak niet beschikbaar, en dan wanneer dat wel zo is staat er “niet thuis”. ook klantenservice gesproken maar, je raad het al, u moet zelf bellen met depot. dan doe je dat krijg je niemand te pakken.

Desired solution:

dat de klantenservice het voor je probeert op te lossen en dat je er niet zelf achteraan moet bellen met alle kosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of