My complaint:
Ik heb gister (29.11.12) een tas besteld op www.freshcotton.nl t.w.v 100,- (Incl. Verzendkosten)
Het zou vandaag bezorgd worden. Ik heb een Track en Trace code gekregen van freshcotton maar Selektvracht heeft het in de ochtend NIET doorgevoerd in de computer. Daarom heb ik de Klantenservice van Freshcotton weer gebeld en zij hebben mij vertelt dat het vandaag voor 18:00 en anders voor 21:00 bezorgd zou worden.
1. Het is niet bezorgd voor 18:00
2. Track en Trace doet het NIET!!
3. Ik wacht al sinds 11:00 in de ochtend op mijn pakket!
Het rare is dat er op de website van Selektvracht staat dat ze vrijdag’s alleen tot en met 18:00 bezorgen.
Ik heb geen brief gekregen dat ze langs zijn geweest. Ik heb een keukenraam aan de voorzijde van mijn huis en kan dus alles zien, niemand geweest behalve een postbode. Mijn buren hebben niets ontvangen.
Daarna heb ik een research gedaan naar Selektvracht en daaruit blijkt dat 80% van alle mensen op Twitter die een pakketje krijgen van Selektvracht ontevreden is. Er zitten zelfs mensen bij die hun pakketje nooit hebben gekregen maar Selektvracht beweerd van wel!
Desired solution:
Ik wil morgen(1.12.12) nog mijn Tas hebben! Tussen 11:00 en 13:00
Want mijn hele weekend planning is door Selektvracht in elkaar gevallen!
Daarnaast wil ik een Sorry van het bedrijf want ik vind dit niet kunnen!