Complaint: BESTELLING NIET ONTVANGEN

user-147222 on 06 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dinsdag 4 december zou het pakketje bezorgd moeten zijn volgens track en trace van Selektvracht.
Er was niemand thuis,ook geen briefje achter gelaten dat ze langs zijn geweest of dat het pakketje bij de buren is achter gelaten. vandaag 6-12-12 contact gehad met selktvracht, wordt er verteld dat ik contact moet opnemen met de afzender het kan toch niet zo zijn dat ik contact met de afzender moet opnemen terwijl zij bezorgd hebben.Ik ga er van uit dat zij bezorgen en dat de bezorger weet waar het pakketje is gebleven. Voor een ervaring rijker met SELEKTVRACHT. KLANT ONVRIENDELIJK BEDRIJF BAH

Desired solution:

Dat ik niet voor een pakketje ga betalen die ik niet heb ontvangen.
ze zorgen maar dat het uitgezocht wordt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas zal de klant contact op moeten nemen met de verzender. Zij zijn gemachtigd om in dezen een onderzoek in te stellen.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of