Complaint: Bezorg service selektvracht

user-118947 on 01 August 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pakketten worden tot 4x toe overdag aangeboden rterwijl het duidelijk is dat er niemend thuis is. Omdat selektvracht stelt dat zij een vervoersbedrijfs zijn en geen post is het niet mogelijk om het pakketje zelf in het depot,waarvan men het adres niet wil geven, af te halen.

Desired solution:

Indien men mij in een register opneemt met de mededeling dat men pakketten die voor mij bestemd zijn direct retour stuurt aan de afzender zodat deze ze met een andere pakketdienst nogmaals aan kan laten bieden zodat ik de gewenste spullen binnen een redelijke termijn geleverd krijg

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Tevens hebben wij de de klant osn mail adres gegeven zodat hij indien het weer voorvalt dit direct kan melden aan ons.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of