My complaint:
Ik zou een week geleden, de 25ste, twee pakketten afgeleverd krijgen en volgens de online verzendstatus zijn de pakketten afgeleverd. Nu wil het dat de verzendstatus pas een paar dagen geleden is gewijzigd naar “afgeleverd op de 25ste” en daarvoor dagenlang “bezorger is onderweg” aangaf. Na heen en weer bellen tussen verzender en Selektvracht ben ik niets opgeschoten en zit ik met een factuur die voldaan moet worden voor een item dat mij niet geleverd is. De inhoud van de pakketten had ik afgelopen week nodig, erg vervelend dat blijkbaar doordat iemand zijn vak niet lijkt te verstaan of het ontbreekt aan intellect, ik in de probelem daarmee ben gekomen. Ik heb geen briefje in de bus gehad dat de pakketten bij mijn buren afegeverd zou zijn, ik ben langsgeweest ook om navraag te doen, maar niets. Nu is het wachten op een handtekening (die er niet is, ongeorganiseerde bende als het daar is, ga ik er vanuit dat het wel zoekgeraakt zal zijn) en zit ik alsnog af te wachten, want daarvoor heeft Selektvracht maarliefst tien werkdagen nodig…
Klacht 1: het bestaan van Selektvracht
Klacht 2: bedrijven die verzenden met Selektvracht.
Klacht 3: onkundig personeel op de klantenservice.
Desired solution:
Een concreet antwoord waar mijn bestellingen zijn.