Complaint: bezorger

user-73181 on 08 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

een bezorger van selektvracht vroeg aan mij of ik een pakket wilde aannemen van de buren,maar ik heb vriendelijk gezegd dat ik daar niet meer aan begin,en kreeg meteen een opmerking ja daar wordt je moe van wat ik erg onbeschoft vind omdat ik vorige week al een stuk of 3keer een bezorger van selektvracht aan de deur heb gekregen met het verzoek of ik het pakket aan de buren kon geven,en het lijkt wel vaker voor te komen,en vind het heus niet erg om een enkele keer af te geven maar het moet niet de spuigaten uitlopen.en ben zeker niet gediend van rare opmerkingen.

Desired solution:

Ik ben van mening dat alle selektbezorgers er zelf voor moeten zorgen dat een pakket op het juiste adres bezorgt moet worden,ook vanwege de privacy.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De afzender heeft bij verzending van de pakketten aangegeven dat de bezorgers de pakketten mogen aanbieden bij de buren indien de geadresseerde niet thuis is. Deze bezorger heeft gehandeld volgens de juiste werkwijze. De bezorger had niet op de manier moeten reageren zoals hij bij de auteur van deze klacht gedaan heeft. Wij gaan hier melding van maken zodat de bezorger hier op aangesproken kan worden.
Tevens geven wij door dat de bezorger pakketten van anderen niet meer bij de heer/mevrouw Reumer aan hoeft te bieden. De auteur van deze klacht is op de hoogte gebracht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of