Complaint: Bezorger belt niet aan en gooit meteen briefje door de klep

user-105995 on 31 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag ben ik gewoon de hele dag thuis geweest, ging ik op een gegeven momenten even tien minuutjes een verdieping omhoog om snel om te kleden, kom ik weer terug naar beneden en zie ik een briefje op de deurmat liggen met de melding dat er niemand op mijn adres thuis was! Er is niet eens aangebeld door de bezorger, dus hoe durft ie zoiets te beweren op zo’n briefje? Daarnaast zijn de tijdstippen waartussen de bezorger het morgen opnieuw zal proberen onleesbaar.

Dit is al de zoveelste keer met een pakje dat er een briefje onder de deur wordt geschoven dat er niemand thuis is, terwijl dat helemaal onjuist is! (ik heb overigens net nog eens voor de zoveelste keer de bel getest, en die doet het uitstekend, dus daar ligt het niet aan)

Desired solution:

Het liefst zie ik dit pakje nog gewoon vandaag afgeleverd worden, maar dat heeft geen hoge prioriteit. Het gaat me echter wel om het principe dat een bezorger enige moeite doet om aan te bellen en even te wachten of er iemand thuis is ipv meteen een briefje te schrijven en weer weg te gaan. Ik zou dus graag willen dat de bezorger hierop wordt aangesproken, zodat hij of zijn in het vervolg gewoon aanbelt voordat er een briefje geschreven wordt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of