Complaint: Bezorger komt niet langs, onbeschofte klantenservice

user-80394 on 17 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eenmaal een bezorging gemist, waarop er een kaartje in de bus lag, met het tijdstip van de volgende bezorging. Op dit tijdstip was ik thuis, maar er kwam niemand, niks geen pakje…. En de volgende dag werd mij middels een kaartje medegedeeld dat mijn pakketje na 4x aangeboden te zijn, terug zou worden gestuurd. Vreemd, want SelectVracht is helemaal niet 4x langs geweest. Toen ik om opheldering belde met de klantenservice werd ik bijzonder arrogant en bitchy te woord gestaan door meerdere medewerkers. Zij vonden het duidelijk mijn probleem dat HUN bezorger niet langs was geweest, en mij nu mijn dure pakketje laten missen. Het regiodepot is telefonisch onbereikbaar. Dus ik heb betaald voor bezorging van mijn pakket, maar de bezorger blijft op het pakketje zitten en casht wel het geld voor de aflevering. Dat heet toch afzetterij? Ik ben verschrikkelijk boos hierom. Wàt een slechte zaak!

Desired solution:

Ik zou tevreden zijn met mijn pakketje hier, in mijn handen, zonder dat ik nogmaals verzendkosten hoef te betalen aan de (commerciele) verkoper. En ik wil excuses voor het extreem onbeschofte gedrag van de helpdeskmedewerkers. Een schold me uit, een ander ging schreeuwen, en door allen werd ik con-ti-nue geinterrumpeerd. En opgehangen als ik vriendelijk vroeg of ik uit mocht spreken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 19 January 2012 at 10:38

Ik ben 13-1 de halve dag bezig geweest om SelectVracht te vermelden dat mijn pakketje NIET terug naar de afzender moest. Als "oplossing" voor de klacht, melden zijn dat ze"notitie maken" van dit hele gebeuren en dat het pakketje helaas de 16e retour is gestuurd. Nota bene dagen nàdat ik een godsfortuin aan hun betaalde klantenservicelijn heb gespendeerd, met de vraag of het pakketje NIET terug kon worden gestuurd. Mijn klacht is niet opgelost-ik ben alleen maar bozer! Afzetterij, bedrog en diefstal. En incompetentie, ook nog.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klachten van de auteur geregistreerd. De bezorger en de klantenservice worden door hun leidinggevende hier op aangesproken. Het is helaas niet mogelijk om het pakket opnieuw aan te bieden, het pakket is reeds op 16/12/2012 retour gestuurd naar de afzender.
Wij hebben de auteur van deze klacht onze excuses aangeboden en geadviseerd contact op te nemen met de afzender van het pakket.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of