Complaint: bezorging

user-119702 on 06 August 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

toen ik weer eens bij mijn voordeur naar binnen wilde gaan ik ga meestal achter naar binnen) lag er een pakketje op de stoep wat er waarschijnlijk al enige dagen lag. is het de gewoonte van jullie om pakketjes zomaar op de stoep te flikkeren? daar komt nog bij dat dat pakje niet eens aan mij was geadresseerd. en als je dat wil melden dan moet je meteen 40 cent per min. betalen en daar sta je direct in de wacht gewoon ordinaire geld klopperij dus. hiervan ga ik echt compleet van over mijn nek dat er niet eens een e-mailadres beschikbaar is om klachten te deponeren. of is dit jullie manier om mensen die een klacht hebben zo te ontmoedigen dat ze in alle armoede maar opgeven om te proberen een klacht te deponeren

W.C.A.Hulst

Desired solution:

een klachten mogelijkheid op de site zodat mensen hun ongenoegen te laten blijken.

of horen jullie liever geen klachten.
een bedrijf die geen klachten wil horen zou eigenlijk opgeheven moeten worden want dat is een waardeloos bedrijf

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of