Complaint: bezorging

user-39116 on 03 February 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij niet thuis treffen van de klant, dan geen briefje in de bus gooien met de mededeling van : ik kom morgen terug tussen 12.00 en 18.00 uur.
Dan neem je vrij van je werk en vervolgens zit je te wachten op iets wat niet komt.
Licht de koeriers in om geen valse beloften te wekken bij de klant.
Dit is niet de eerste keer dat selektvracht in gebreke blijft.
Blijf ik hier hinder van ondervinden ben ik van plan om het programma Kassa hier over in te lichten want dit is te gek.
Mw.F. Hopman
Nicolaas Anslijnstraat 116
1068wt Amsterdam

Gewenste oplossing

Geef de klant, die werken, de gelegenheid omop zaterdag hun pakket op te halen bij een afhaalpunt, of laat het pakket ook op zaterdag bezorgd worden.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of