My complaint:
Een juist geadresseerd pakket (geverifieerd met DHL) kan door selectvracht niet bezorgd worden. De bezorger heeft 2 dagen achter elkaar niemand aangetroffen, terwijl ik nota bene thuis ben gebleven in afwachting van het verwachte pakket.
Bij navraag blijkt dat selectvracht de huisnummer toevoeging niet in hun systeem hebben opgenomen.
Geen nood. De bezorger kan wel lezen wat op het pakket staat volgens klantenservice. Nee dus.
mevr 2 van klantenservice geeft aan dat het pakket dan wellicht voor de 3e keer wordt aangeboden, maar dat zal dan ook wel verkeerd gaan, en later geeft mevrouw 3 van de klantenservice aan dat pakket is afgegeven op het verkeerd nummer 18. Dit is echter ook niet het geval en volgens tracktrace staat weer doodleuk dat niemand thuis is aangetroffen.
Desired solution:
Ik heb aangeboden het pakket zelf wel op te halen, mits men me kan aangeven waar het pakket zich bevind, ondanks dat dit niet mijn beroep en broodwinning is.
Helaas wist men niemand te bereiken en weet men niet waar het depot is.
Nu is er ook geen klantenservice meer bereikbaar....
Het enige wat ik wil is dat mijn pakket wordt geleverd.