Complaint: Bezorging pakket

user-180284 on 25 May 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Twee weken geleden heb ik via Wehkamp wat besteld. Dit zou door selektvracht bezorgd worden. Ik had gekozen om het op dinsdag 21-05 te laten bezorgen. Helaas was ik toen zelf niet thuis, en zou het de volgende dag weer bezorgd worden tussen 11.00 en 15.00u. Ik heb de hele dag zitten wachten, expres geen dingen gedaan waardoor ik de bel niet zou horen, en aan het eind van de dag keek ik in de brievenbus, had ik dus zo’n kaartje in de bus van ‘u was niet thuis’. Dit klopt dus niet, ik was wel thuis. Vervolgens zou het donderdag tussen 18.00 en 21.00u bezorgd worden, maar ik zou pas na half 8 thuis zijn. Vervolgens naar de klantenservice gebeld, die niks voor me konden doen. Zelf maar naar het depot gebeld, en de situatie uitgelegd. Zij zouden dus na half 8 bezorgen, dat hadden ze toegezegd. Maar wanneer ik donderdag om 19.00u thuis kom, ligt er een briefje in de bus dat het bij de buren bezorgd is. Ten eerste heb ik hier geen toestemming voor gegeven, ten tweede is het pakketje volgens de buurvrouw al voor 17.00u bezorgd. Ik vind dit echt een schandalige afhandeling, ik word van het kastje naar de muur gestuurd en heb het gevoel dat ik niet gehoord word. Ondertussen heb ik dus twee telefoontjes gepleegd van elk een paar euro, voor een probleem wat ik niet veroorzaakt heb maar wel zelf op moet lossen. Selektvracht zegt ‘wij dragen zorg voor elk pakketje’, maar daar merk ik niks van..

Desired solution:

Een vergoeding van de verzendkosten en de telefoonkosten die ik gemaakt heb.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of