Complaint: Bezorging pakketje

user-187309 on 03 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben niet tevreden over de service van selekt vracht. Ik wacht al twee weken op een pakje, het eerste pakje is nooit aangekomen en het tweede pakje wordt pas een paar dagen later dan verwacht voor het eerst aangeboden.
Helaas was ik toen niet thuis, bij de tweede keer ook niet. De infocode doet het niet, dus ik bel met de klantenservice want ik wil het pakje best zelf gaan ophalen. Bij hun doet de code het ook niet! Ze weten dus niet waar het pakje is. Ik moet maar wachten tot donderdagavond, ik weet nu al dat ik dan waarschijnlijk niet thuis ben. De keer daarna wordt vrijdagmiddag, dan ben ik er ook niet. Waarschijnlijk wordt hij dan dus teruggestuurd en moet ik nóg langer wachten, dan zijn we alweer drie weken verder!
Dus ten eerste: men weet gewoon niet waar het pakje zich bevind doordat de infocode het niet doet.
En ten tweede: de leveringen worden gewoon niet of niet op tijd gedaan.

Desired solution:

Ik wil gewoon op tijd mijn pakje kunnen ontvangen en de code moet het gewoon doen, want men moet toch weten waar het pakketje is?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of