Complaint: Bezorging waardeloos

user-74707 on 16 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is al de 2e keer in 3 weken tijd dat de bezorging van selectvracht te wensen over laat. En dan bedoel ik Depot Bergen op Zoom. De 1e keer was op een donderdag. Mijn vrouw was thuis omdat ze flink ziek was. Een bezorgster stond aan de deur en mijn vrouw moest naar beneden komen. Mijn vrouw heeft gevraagt of de bezorgster naar boven kon komen (wij wonen in een flat) maar dat deed ze niet. Dus mijn vrouw zei: “ik kom er aan” en heeft zich aangekleed en is met haar zieke kop naar beneden gestrompeld. Daar eenmaal aangekomen was de bezorgster vertrokken, en in de bus lag een “niet thuis” briefje… Schandalig! En nu vandaag weer: ik kom thuis en ik besluit om op de site van DHL te kijken waar mijn pakketje blijft. Zie ik tot mijn verbazing dat dit pakket vandaag is afgeleverd om 17.20uur! Maar waar dan? En bij wie? Ik heb namelijk geen briefje in de bus! WAAR IS MIJN PAKJE SELEKTVRACHT? En een telefoonnummer van selektvracht bergen op zoom is nergens te vinden! Ik ben bang dat ik mijn pakje kwijt ben, en dus mijn vrouw haar kerstkado niet kan geven….

Desired solution:

Ik wil graag mijn pakje! En een telefoonnummer van depot Bergen op Zoom. Ik wil weten waar mijn pakje is. Een excuus van Selektvracht zou op zijn plaats zijn.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from

12 years ago - Selektvracht is bij mij ook diverse malen voor hetzelfde pakket de afspraken niet nagekomen. Pakket is nog steeds niet opgehaald bij mij. Heeft u interesse om met mij Kassa en de consumentenbond aan te schrijven en verdere juridische stappen te ondernemen? Hoor graag van u.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is doorgestuurd naar DHL for You. DHL for You heeft de klacht in behandeling genomen. Deze klacht betreft geen Selektvracht B.V. en wordt hierbij afgesloten.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of