Complaint: bezorgtijden/berichtgeving/ bereikbaarheid/kontakt

user-116373 on 19 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik vond een brief over levering bestelling. met inforcode en mededeling dat volgende dag tussen 9 en 9 opnieuw aflevering is gepland.
welke nederlander is in staat 12 uur per dag tijdens werktijden thuis en bereikbaar te zijn???
intoetsen www adres en inforcode levert geen informatie. alleen verwijzing naar opdrachtgeververzender.
ik zond bij thuiskomst (‘s avonds laat) mail naar klantenservice, maar ontvang meer dan 14 uur later geen reactie.
kortom: denk na over nederlanders en hun woon/werkgedrag ano 2012 in deze economische tijden/werkgeverseisen..
verwacht niet dat mensen overdag thuis en beschikbaar zijn.
geef geen formuliertjes met alleen een tweede door jullie bepaalde tijd, en dan retourzending, zonder optie voor afhaaladres met ruime openingstijdens (dus niet alleen tussen 9/5)

Desired solution:

zie hiervoor.
in het concrete geval van deze levering antwoord op mail en verwerking in planning van gegevens informatie.
aflevering buiten "kantoor"tijden en meer specifiek (betrouwbare tijdsblokken van maximaal 2 uur. daar kun je eventueel overleg met werkgever mee hebben)melding vooraf i.pl.v. bericht bij niet aanwezig.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of