Complaint: De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is

user-137996 on 31 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb hier het zelfde probleem met selectvracht. Eerst wordt er gezegd dat het pakket het magazijn heeft verlaten.

dan zeggen ze volgens de status dat het Pakje is ontvangen op depot, en wordt vandaag bezorgd, en vervolgens zeggen ze nog geen 30 sec later, De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is. Hoe kan dit, en wat mij ook opvalt ook met electronica.

Desired solution:

Ik wil echter dat dit probleem gewoon opgelost moet worden en dat dat probleem vanuit selectvracht gemeld moet worden bij de instelling waar het product is besteld. want dit kan gewoonweg niet. En kwa vriendelijkheid mag ook wel iets aan gedaan worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Er is bij dit pakket inderdaad sprake van een sorteerfout waardoor de bezorging helaas een paar dagen uitgesteld is. Wij bieden hier onze oprechte excuses voor aan en doen ons best om het pakket zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is geregistreerd. Tevens heb ik de klant uitgelegd wat er met het pakket aan de hand is en laten weten dat wij ons best doen om het alsnog z.s.m. te bezorgen.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of