Complaint: Derde keer nu

user-118793 on 01 August 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de derde keer ben ik van 6 tot 9 thuis gebleven voor mijn pakket. Er is mij per telefoon en mail verzekerd dat het probleem opgelost zou zijn, maar weer 3 uur thuis gekluisterd aan de deurbel gezeten zonder resultaat. Wat is er aan de hand? Wat is er zo moeilijk aan een pakket bezorgen? Ik heb zelfs het laatste half uur voor de deur gestaan om ze op te wachten, ze zijn echt niet langs geweest! Volgens de website is het pakketje wel onderweg geweest van het depot naar hier. Nou, ik heb niets gezien.

Desired solution:

Dat ik dit gister al was opgelost. Dat iemand mij opbelt en zegt dat ze het met spoed langsbrengen, en dat ik daarvoor voor een tijdsraam van 30 min thuis hoef te zijn. Dat ze me een belletje geven hoelaat ze komen van tevoren, daar zou ik zelfs blij mee zijn!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of