Complaint: Diefstal van een Pakket/Doos door Selektvracht update

user-91794 on 19 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In totaal ben ik bijna anderhalve werkdag kwijt geweest aan deze diefstal(o.a. bellen, aangifte doen en getuigen traceren) en heb er een hoge telefoonrekening aan heb over gehouden door 4 x te moeten bellen met:0900 – 2222120 (a € 0,40 per minuut).

4 maal ben ik van het kastje naar de muur gestuurd, eenmaal bij de muur aangekomen: Niemand kon mij helpen of informatie geven, 4 keer probeerde men het (waarschijnlijk) verantwoordelijke depot te bereiken, tevergeefs. Als ‘consument’ / in mijn geval slachtoffer van diefstal krijg je geen contact gegevens van verantwoordelijke depots.

Ter informatie: De inkoopwaarde van het pakket was bijna 250 Euro (ik zou het doorverkopen voor minimaal het dubbele bedrag)

Desired solution:

Omdat nogmaals bellen met selektvracht duur is (en volkomen onterecht aangezien ik helemaal niks met selektvracht te maken heb, immers het gaat om diefstal):

Verwacht ik van Selektvracht dat zij contact met mij opnemen en OP ZIJN MINST mijn direct aantoonbare gemaakte kosten vergoeden: de gemaakte kosten zijn duidelijk te zien op de Factuur. Als Student en ZZP'er zijn de verloren nutteloze uren een stuk duurder voor mij, maar niet direct aan te tonen, toch verwacht ik hier een soort 'coulance' regeling.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van telefonisch contact met de auteur van deze klacht kan de klacht worden afgesloten..
Wij hebben de auteur van deze klacht onze excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of