Complaint: driemaal scheepsrecht

user-86414 on 19 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

de afgelopen twee maanden twee keer met selektvracht amersfoort vandoen gehad.de eerste keer thuis zitten wachten, bezorger kwam niet opdagen. nieuwe afspraak gemaakt. weer niemand. gebeld en ja hoor de bezorger zou komen.ja hij kwam, te laat,zonder printer! zou weer terugkomen maar nee hoor geen bezorger, geen telefoontje helemaal niets. Op de site stond ‘niet thuis’, onzin.na contact met wehkamp bleek selektvracht gezegd te hebben dat ze de printer wel hadden afgeleverd! afgelopen zaterdag wederom op een pakketje zitten wachten. tussen 9-14 zouden ze komen. nee hoor niemand en op de site stond ‘niemand thuis’. onzin, heb tot 14.30 uur zitten wachten. en ja, klantenservice is ook niet aanwezig en dinsdag kan er pas weer contact gezocht worden. wat een service zeg!waarom maken bedrijven nog gebruik van selektvracht. het is mij een raadsel. de eerste keer werd ik overigens ook erg onbeschoft te woord. gestaat. ik moest maar naar t depot komen dan kon ik het zelf afhalen.

Desired solution:

ten eerste excuses en compensatie voor het voortdurend zitten wachten op...ja waarop
de levering dient zo snel mogelijk bezorgd te worden, ook op maandag!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is reeds afgehandeld in samenwerking met Wehkamp B.V. De auteur van deze klacht is hier reeds van op de hoogte gesteld door Wehkamp B.V.
De klacht wordt hierbij afgesloten. Wij bieden de auteur van deze klacht hierbij onze excuses aan.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of