Complaint: Duur pakket aan de voordeur gezet!!

user-147252 on 06 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag zou een TV bezorgd worden door Selektvracht. Ik was ervoor thuisgebleven en zag toevallig vanuit het raam een auto achter ons huis staan: selektvracht. Ik kijk bij de voordeur en zie daar het enorme pakket staan. Ik loop snel naar de bezorger die op het punt stond weg te rijden en vraag waarom hij in vredesnaam zo’n groot en duur pakket doodleuk op de stoep neerzet. Zijn reactie; ik dacht dat er niemand thuis was, ik zag dat alle auto’s weg waren. Alsof deze wildvreemde man weet welke auto’s er normaalgesproken op ons erf staan!! Bovendiens stond onze auto er wel, maar dat doet ook helemaal niet terzake!! Als staat er niet 1 auto, daarom kan er nog wel iemand thuis zijn. Ik vroeg hem hoe hij het had willen oplossen als dit pakket t.w.v. €250,= gestolen was. Zijn reactie: ‘ah, ben je gek, hier wordt niet gestolen’. Zelden zo’n achterlijke reactie gehoord.
Er wordt hier huis aan huis ingebroken, dan is zo’n pakket op de stoep waar ook nog op staat wat er in zit wel een heel gemakkelijke buit!
Toen zei de man: anders had ik morgen terug moeten komen en morgen gaat het sneeuwen. Ik zei toen, als hij dacht dat er niemand thuis was, dat hij dan een briefje in de bus had moeten doen. Maar ik was wel thuis en hij heeft niet eens aangeklopt!!
Dit is de 2e keer dat er door selektvracht een pakket achtergelaten wordt terwijl ik gewoon thuis ben! Ik kan niet bewijzen dat het de 1e keer ook ging om deze bezorger, maar omdat hij niet gebukt gaat onder een overmaat aan intelligentie, heb ik het sterke vermoeden van wel.
De vorige keer heb ik telefonisch een klacht ingediend, heb er later niks meer over gehoord. Ik zou het zeer op prijs stellen als dat nu wel gebeurt.

Desired solution:

Met het ontslag van deze ongelooflijk domme en luie man.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik heb begrepen dat de bezorger wordt aangesroken op zijn ongekend domme actie. Op zich goed al vraag ik me af of het helpt. Op klacht.nl regent het klachten over selektvracht, als al de bezorgers op hun vingers getikt worden zou de klachtenlijst toch niet zo ellenlang en dieptreurig zijn? Dus krijgen klagers een standaardantwoord en is daarmee de kous af voor selektvracht? Later bedacht ik dat ik ook niet eens had getekend voor ontvangst, de bezorger zal dus zelf een krabbeltje gezet hebben. In 1 woord schandalig!! Stel dat het pakket op de stoep gestolen was, zou de bezorger en/of selektvracht dan gezegd hebben dat ik getekend heb voor ontvanngst? Sterker nog: ik had wel kunnen zeggen dat ik het pakket niet ontvangen heb, (ondanks dat ik het nu in huis heb), laat maar eens zien dat ik getekend heb. Als ik alle klachten zo lees, ben ik verbaasd dat selektvracht überhaupt nog door bedrijven/winkels wordt ingeschakeld.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of