Complaint: EEN FLUTBEDRIJF

user-145691 on 29 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik zit al 3 dagen thuis op een pakketje te wachten en hij is nu nog steeds niet bezorgd. zit al 3 dagen gewoon vanaf de ochtend tot in de avond thuis en NIEMANDDDDDDDDDD is langs gekomen, ook geen briefje in de brievenbus helemaal niks. en dan doodleuk melden ”niet thuis” op de website van wehkamp.

Desired solution:

dat jullie gewoon op tijd bezorgen en mij niet hele week thuis laten wachten op een pakketje, echt ongelofelijk dit

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij geen pakket kunnen vinden met deze gegevens. Wij hebben de klant verzocht een mail te sturen naar ons met de juiste gegevens.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of