My complaint:
Ons koffiezetapparaat was stuk. Kan gebeuren. Via E-care van Princess en nieuwe gekregen, want we hadden nog garantie.
Het eerste koffiezetapparaat werd begin augustus gestuurd. Maar toen waren wij op vakantie. Selektvracht gaf toen doodleuk door dat wij het koffiezetapparaat hadden ontvangen. Meteen gebeld, nou, dan zou het bij twee andere adressen in onze straat en de straat ernaast geleverd zijn. Wij daar dus aanbellen, maar die mensen hadden niets ontvangen.
Na veel geduldig wachten, heen en weer gebel en gemail, met zowel E-care als Selektvracht, en beloftes over alles uitzoeken, brieven met een verklaring (die we nooit hebben ontvangen) zou er in oktober een nieuw koffiezetapparaat gestuurd worden.
Eerste poging (31 oktober): wij waren niet thuis. Dat klopte inderdaad. De tweede poging zou de dag erna zijn, 1 november: tussen 14.00 en 18.00. Wij waren thuis, vlakbij bij de deur, maar weer kwam er wéér niemand langs!
Dus na 3 maanden nog steeds geen koffiezetapparaat bezorgd! Hoe moeilijk kan zoiets toch zijn!
Desired solution:
Ik wil gewoon weer een nieuw koffiezetapparaat.
Verder moeten Princess, E-care en Selektvracht niet tussen elkaar lopen zwartepieten en duidelijk tussen elkaar communiceren. Klant heeft er geen boodschap aan als zij dit niet kunnen.