Complaint: En weer een pakket terug naar afzender

user-89009 on 04 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via DHL Duitsland worden pakketen in Nederland kennelijk verspreid door Selektvracht. Met deze club al eerder meegemaakt dat pakketten zonder aflevering teruggestuurd worden naar de afzender. Dus na het ontvangen briefje op de deurmat van Selektvracht direct maar weer gebeld met klantenservice om het pakketje bij één van de talrijke buren af te geven. “Tja meneer, dat bepaalt de bezorger” was het antwoord (???). En kan ik het dan ergens ophalen of een ander afleveradres opgeven?? “Nee meneer, daar doen wij niet aan”. Drie briefjes van de bezorger verder, blijkt het pakket teruggestuurd te zijn naar de afzender in Duitsland. Op de aflevertijden moet ik mijn centjes verdienen en ben dus NIET THUIS!!! Mijn woede en frustratie zijn onmetelijk, hiervan word je echt HEEL boos. Je blijft om iets totaal onbenulligs onmachtig. Nou maar zien of ik de spullen hier krijg, de vorige keer ben ik het in Duitsland gaan ophalen… Wie betaalt dat Selektvracht??? Dat mijn project vertraging oploopt nog terzijde…

Desired solution:

1. Afgeven bij de buren;
2. Alernatief adres opnemen voor aflevering;
3. Op het depot laten ophalen;
4. De tent laten klappen, zodat een ander het beter kan doen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of