Complaint: erger me weer eens dood aan SL

user-74694 on 16 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb al eerder gedoe gehad met SL dat je idd achter je pakket aan kunt gaan fietsen ergens op industrieterrein in A’dam West, het depot. Maar deze slaat werkelijk alles.
SV schijnt 2x overdag aan mijn deur geweest te zijn, niemand thuis want ik ben aan het werk. Dag 2 vind ik geel briefje in de brievenbus: we komende de volgende dag tussen 17.00-21.00. Fijn want dan ben ik thuis. Niemand van Sl aan de deur gezien ook geen geel briefje achtergelaten. Via track en trace vernam dat mijn pakketje #-2hoog is afgeleverd. Nummer-2hg bestaat niet eens want heeft alleen een benedenwoning en die mensen hebben niks aangenomen van SL. Maar eens SV gebeld die je ook nog lastig te spreken krijgt. Een of andere ongeinteresseerde Wilma vertelde me dat ik maar de opdrachtgever moest bellen zodat zij een onderzoek kunnen opstarten (bij SV) waar mijn pakketje is gebleven. Bovendien wist Wilma me wel te melden dat pakketje niet op #-2hg was agleverd maar op 122. Ook dat huisnummer bestaat niet in mijn straat! Afijn hun konden niks voor me doen ik moest maar met Douglas bellen. Douglas is gelukkig wèl klantvriendelijk en gaan hier zeker achteraan, in het uiterste geval krijg ik mijn geld terug maar de service, afspraken nakomen en klantvriendelijk zijn, staan bij SL niet erg hoog in het vaandel. Volgende keer als ik iets bestel en wordt via SL geleverd is de kans groot dat ik afhaak.

Desired solution:

Mijn pakketje zsm boven water komt, en dat SL zijn service gaat verbeteren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from

12 years ago - Selektvracht is bij mij ook diverse malen voor hetzelfde pakket de afspraken niet nagekomen. Pakket is nog steeds niet opgehaald bij mij. Heeft u interesse om met mij Kassa en de consumentenbond aan te schrijven en verdere juridische stappen te ondernemen? Hoor graag van u.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - We zijn inmiddels dikke 3 weken verder en nog steeds geen pakje. Van SV verneem ik niets. Via Douglas heb ik een mail ontvangen met een copy handtekening. Ene fam V Bree heeft getekend. Verzoek van Douglas of ik toch even wilde gaan aanbellen op de deur ernaast want misschien heeft SV zich in de deur vergist? Dat heb ik vorige keer ook al gedaan tevens op andere huisnrs. Op de deur ernaast wonen Amerikanen. Afijn toch maar weer gaan aanbellen, weer met die Amerikanen gesproken die echt geen pakje hebben aangenomen, ze bewonen zelfs etage 2 en 3! Ik begin het nu echt zat te worden. Er zit haast voor € 140 aan parfum in het pakketje en was oa. bedoeld als kerstkado. Omdat ik met lege handen stond heb ik opnieuw geld moeten uitgeven voor een ander kado. Ik vind de gang van zaken echt een schande. Sowieso dat een bedrijf jaren met dit wanbeleid nog bestaat en bedrijven met ze in zee gaan. Ik wil mijn geld terug en al heb ik mijn geld terug dan wil tevens te weten komen wat er in hemelsnaam met mijn pakje is gebeurd. Idd wordt het eens tijd om juridische stappen te gaan ondernemen want dit is 1 grote schande en als klant mag je het zelf gaan uitzoeken achter je pakketje aan gaan en zien dat je je centen terug krijgt!

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Weer een paar weken verder. Nog steeds geen pakje. Douglas heeft ook geen antwoord gekregen van SV dus ze gaan over tot terugbetalen. Ik heb aangegeven dat ik toch graag een antwoord wil van SV maar ik vrees dat dit op mijn buik kan schrijven. Ik vind het ronduit schandalig en ik ben reuze benieuwd wat ik als antwoord op deze klacht zal gaan krijgen... als ze al überhaubt gaan antwoorden. Het zal mij benieuwen. Dus nogmaals: Selektvracht wat is er met mijn pakje gebeurd? Ik denk dat het door de chaffeur achter over is gedrukt om het netjes uit te drukken en de handtekening is gefaked. De handtekening zag er sowieso erg kinderlijk en nep uit. SV wat is jullie reactie hierop?

Comment by poster of the complaint

12 years ago - We zitten inmiddels in februari en nog altijd geen pakje en ook geen geld terug. Krijg ik nog antwoord op deze klacht (waar is mijn pakje naar toe gegaan?) of probeert men me dood te zwijgen met als doel dat deze klacht verzandt?

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Nav uw reactie op mijn klacht d.d. 2 feb die door u gesloten is post ik hier ook mijn bericht: Welke reactie van Douglas? Ik heb diverse malen contact gehad met Douglas. Douglas gaf mij te verstaan dat ze van SV ook geen duidelijk hebben antwoord gekregen, of dat SV niet eens antwoord geeft. Ze hebben alleen een handtekening van SV gekregen. Deze handtekening ziet er erg nep uit, bovendien ben ik erna nogmaals gaan aanbellen bij verschillende buren maar fam Van Bree is onbekend, het hele huisnummer bestaat niet eens. Douglas gaf mij te kennen dat ze ook geen duidelijk antwoord meer krijgen van SV dus maar overgaan op terugbetaling. Ik ben hier blij om natuurlijk maar ik wil weten waar SV met mijn pakje naar toe is gegaan en daar moet ik niet bij Douglas voor zijn maar bij SV. Ik heb het idee dat de klacht van mij door SV in de doofpot wordt geprobeerd te stoppen maar ik laat het er niet bij zitten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De afzender van het pakket Douglas heeft reeds deze klacht in behandeling gehad en de auteur van deze klacht geinformeerd. De klacht is via Douglas opgelost. Deze klacht wordt hierbij afgesloten.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of