Complaint: falen pakketbezorging

user-80484 on 17 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij ‘blijkbaar’ 3e poging tot bezorging krijg ik een eerste melding (zaterdag) daarover. Kan pas vanaf dinsdag bellen wanneer zij ook weer poging doen tot bezorgen. Ik werk dan, dus kan niet open doen. Dinsdag hele dag gebeld naar depot (vanaf 9 uur sochtends), wordt niet opgenomen. Klantenservice gemaild en gebeld: ja 4e poging is laatste, pakje gaat terug naar Duitsland. Zij weigeren ook om contact op te nemen met depot hierover.

Wist pas sinds zaterdagavond dat er blijkbaar pogingen tot bezorging gedaan werden. Heb in totaal maar 1 briefje daarover gekregen maar schijbbaar de 3e poging.
Pakje kan niet op ander adres (werkadres) bezorgd worden, kan niet nogmaals, maar dan savonds aangeboden worden of naar een DHLpunt oid gebracht worden.
Kort gezegd kan er niks en mag ik het zelf met de afzender gaan oplossen.

De specialist in consumentenbelevering MY ASS!

Desired solution:

ontvangst van mijn pakje.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 23 January 2012 at 08:19

Ik heb het pakje, maar dat is omdat een assertieve buurman de bezorger voor de deur zag staan, dus kan niet echt beoordelen hoe selektvracht het anders zou hebben opgelost.

Ook zag ik toen ik het pakket in handen had, dat het pakket helemaal niet uit Duitsland kwam, maar Breda en dat zowel mijn telefoon nummer als dat van de afzender erop stonden. Ze hadden dus al lang contact met mij kunnen zoeken, ook als ze hun 'poging tot bezorgen' briefjes vergeten waren.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd betreffende het niet achterlaten van een notitie zodat wij onze bezorger erop aan kunnen spreken om herhaling te voorkomen. Het pakket is inmiddels afgeleverd bij de geadresseerde. Wij hebben onze excuses aangeboden aan de auteur van deze klacht.

Selektvracht B.V. Webcare team

All complaints of