Complaint: Foute bezorging

user-109284 on 15 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen dinsdag heb ik een vaderdag kado besteld wat ik op mijn werk wilde laten afleveren. Op de website staat dat hij 13-6-2012 is geleverd maar er is niks bezorgd. Gister contact op genomen en nu word ik net terug gebeld dat het pakketje waarschijnlijk bij de bovenburen is ingegooid maar die zijn nog een week op vakantie. Ik ben echt heel boos want ze komen ook niet met een oplossing en ik zit met lege handen aankomende zondag.

Desired solution:

Een nieuw product toesturen zodat ik het nog voor zondag in huis heb.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd. Volgens onze gegevens is het pakket geleverd. Wij hebben de geadresseerde aangeraden contact op te nemen met de verzender.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of