Complaint: foutieve melding over bezorging

user-77606 on 02 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De hele dag gewacht (2-01-2012) op bezorging pakket dat volgens track & trace vandaag bezorgd zou worden: tot 18 uur werd gemeld dat de bezorger onderweg was, rond 18.15 de melding dat de bezorger nieand thuis had aangetroffen. De hele tijd voor het raam gezeten en opgelet. Er is geen bezorger geweest, er is dus ook geen briefje met telefoonnummer of anderszins achtergelaten. Niet de eerste keer dat dit bedrijf me op kosten gejaagd heeft met foutieve informatie en wanprestatie. Die kosten zijn o.a. veroorzaakt door wachttijden voor hun peperdure klantenlijn (€0,40 per minuut) en het verdwijnen van hele zendingen. Teleurstellingen omdat cadeaus niet op tijd aankwamen, maar vooral de ergernis over doorzichtige smoezen, bedrog en onwaarheden

Desired solution:

Bezorging op 02-03-2012 na telefonisch contact van Selektvracht met mij, op een tijdstip dat mij convenieert, terugbetaling van een redelijk bedrag voor gemaakte onkosten (hulplijn) en schriftelijke excuses.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is afgesproken met het bezorgdepot dat het pakket vandaag beslist zal worden aangeboden. De bezorger zal worden aangesproken op zijn foutieve werkwijze om zo herhaling te voorkomen. Wij hebben de auteur onze excuses voor het onstane ongemak aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of