My complaint:
De hele dag gewacht (2-01-2012) op bezorging pakket dat volgens track & trace vandaag bezorgd zou worden: tot 18 uur werd gemeld dat de bezorger onderweg was, rond 18.15 de melding dat de bezorger nieand thuis had aangetroffen. De hele tijd voor het raam gezeten en opgelet. Er is geen bezorger geweest, er is dus ook geen briefje met telefoonnummer of anderszins achtergelaten. Niet de eerste keer dat dit bedrijf me op kosten gejaagd heeft met foutieve informatie en wanprestatie. Die kosten zijn o.a. veroorzaakt door wachttijden voor hun peperdure klantenlijn (€0,40 per minuut) en het verdwijnen van hele zendingen. Teleurstellingen omdat cadeaus niet op tijd aankwamen, maar vooral de ergernis over doorzichtige smoezen, bedrog en onwaarheden
Desired solution:
Bezorging op 02-03-2012 na telefonisch contact van Selektvracht met mij, op een tijdstip dat mij convenieert, terugbetaling van een redelijk bedrag voor gemaakte onkosten (hulplijn) en schriftelijke excuses.