Complaint: Geachte Heer/mevrouw

user-148877 on 15 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er zou vandaag iemand van Selektvracht langskomen om een pakketje van Wehkamp op te halen en u raad het al: er is niemand geweest. Omdat dit nu al de derde keer is, dat dit gebeurt, ben ik hier niet zo blij mee!! De vorige keer werd er zelfs quasi verontwaardigd gereageerd en gezegd dat ze het zou doorgeven. Ik had echter de stellige indruk, dat deze mevrouw zelf degene was, die niet op de afgesproken dag gekomen was.Ik heb de klacht ook doorgegeven aan Wehkamp.

Desired solution:

Aangezien ik niet altijd thuis ben en daarom via Wehkamp altijd een afspraak maak, wil ik ook dat dit dan op die dag/avond bezorgd of opgehaald wordt!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of