Complaint: ‘Geadresseerde was niet thuis’

user-187807 on 06 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Twee dagen achter elkaar ben ik thuis gebleven omdat er een pakketje door Selektvracht zou worden bezorgd. Ik was thuis en de bel doet het, maar er is niemand geweest. Ook zit er geen briefje in de bus. Tot mijn verbazing staat er bij de track and trace dan ook: geadresseerde was niet thuis. Volgens mij is de betreffende bezorger niet eens op pad geweest

Desired solution:

Het zijn spullen die ik op korte termijn nodig heb/had en daarom wil ik dat mijn pakketje zo snel mogelijk wordt bezorgd. Daarnaast heb ik nu enkele bestelde producten - die ik nodig had - alsnog ergens anders moeten kopen waardoor ik kosten heb gemaakt. Eigenlijk zal Selektvracht deze kosten ook moeten vergoeden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of