Complaint: Geen bezorging en geen telefonisch contact tekrijgen

user-138744 on 02 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 1 november heb ik een briefje gekregen dat ze ons helaas gemist hebben. Op de achterkant is aangegeven dat ze vr. tussen 09.00 en 15.00 weer langs komen. Inmiddels is het vr. 16.15 en niemand gezien. Op het briefje staat dat selcet vracht tel bereikbaar is van 9.00-17.00 uur. Inmiddels 3 maal gebeld en alle keren na ruim 3 minuten naar de wachttoon te hebben geluisterd werd de verbinding verbroken.

Desired solution:

Ik wil graag gebeld worden en een tijd afspreken waarop jullie het pakketje komen afleveren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant ons mail adres gestuurd met het verzoek voor meer informatie. Helaas hebben wij met deze gegevens geen pakket kunnen vinden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of