Complaint: Geen bezorging pakket Deutsche Post

user-58184 on 15 August 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

-zaterdag 6 augustus: niet thuis: briefje in de brievenbus, pakket wordt dinsdag weer aangeboden…
-dinsdag 9 augustus: thuis gebleven, echter weer briefje achtergelaten door bezorger, pakket wordt volgende dag tussen 18 en 21 uur weer aangeboden…
-woensdag 10 augustus: thuis gebleven, echter geen bezorger, geen briefje. Gebeld naar Selektvracht depot rotterdam-kralingen: wegens een spoedgeval kon de bezorger de vorige avond niet meer langskomen. Pakket zal volgende avond weer aangeboden worden…
-donderdag 11 augustus: thuis gebleven, echter geen bezorger, geen briefje. Gebeld naar Selektvracht depot rotterdam-kralingen: probleem met het computersysteem: geen informatie beschikbaar…
-vrijdag 12 augustus: thuis gebleven, echter geen bezorger, geen briefje. Gebeld naar Selektvracht depot rotterdam-kralingen: ‘de bezorger is nu onderweg naar u’. Einde van de dag nog geen pakket…
-zaterdag 13 augustus: thuis gebleven, echter geen bezorger, geen briefje.
-maandag 15 augustus: bijna anderhalve week verder, nog steeds niets…

Desired solution:

Dat het pakket nu eindelijk bij mij bezorgd wordt en dat Selektvracht zich realiseert dat het bijzonder irritant is om voor niets te zitten wachten.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - De zending is helaas retour gezonden naar de afzender. Contact opgenomen met de ontvanger. Wij hebben de ontvanger onze excuses aangeboden. Tevens zal Selektvracht de extra kosten van zending op zich nemen, zodat het pakket alsnog kosteloos wordt geleverd. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas is de zending die aanleiding gaf tot de klacht uiteindelijk retour gegaan. We hebben contact gezocht met de geadresseerde in verband met een nieuwe zending die momenteel in bezorging is, om waar nodig te kunnen helpen om dit zo snel mogelijk afgeleverd te krijgen.

Selektvracht B.V. Team

All complaints of