My complaint:
-zaterdag 6 augustus: niet thuis: briefje in de brievenbus, pakket wordt dinsdag weer aangeboden…
-dinsdag 9 augustus: thuis gebleven, echter weer briefje achtergelaten door bezorger, pakket wordt volgende dag tussen 18 en 21 uur weer aangeboden…
-woensdag 10 augustus: thuis gebleven, echter geen bezorger, geen briefje. Gebeld naar Selektvracht depot rotterdam-kralingen: wegens een spoedgeval kon de bezorger de vorige avond niet meer langskomen. Pakket zal volgende avond weer aangeboden worden…
-donderdag 11 augustus: thuis gebleven, echter geen bezorger, geen briefje. Gebeld naar Selektvracht depot rotterdam-kralingen: probleem met het computersysteem: geen informatie beschikbaar…
-vrijdag 12 augustus: thuis gebleven, echter geen bezorger, geen briefje. Gebeld naar Selektvracht depot rotterdam-kralingen: ‘de bezorger is nu onderweg naar u’. Einde van de dag nog geen pakket…
-zaterdag 13 augustus: thuis gebleven, echter geen bezorger, geen briefje.
-maandag 15 augustus: bijna anderhalve week verder, nog steeds niets…
Desired solution:
Dat het pakket nu eindelijk bij mij bezorgd wordt en dat Selektvracht zich realiseert dat het bijzonder irritant is om voor niets te zitten wachten.