Complaint: Geen contact met depot Selektvracht Arnhem

user-155601 on 24 January 2013 about Selektvracht in category klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag heb ik de klantenservice van Selektvracht gebeld over een pakketje wat vandaag bezorgd zou worden. Echter vond ik een briefje in de brievenbus dat ze al langs zijn geweest en het morgen opnieuw zouden proberen.
De klantenservice gaf mij hierom een 085- nummer (zo zou ik worden door verbonden naar het depot in Arnhem) om te kunnen vragen of de bezorger alsnog vandaag zou kunnen komen met het pakketje.

Na ongeveer 20 x gebeld te hebben, heb ik alsnog geen contact gekregen met het depot. Soms gaat de telefoon maar 1 x over en wordt de verbinding verbroken en soms gaat de telefoon eindeloos over.

Ik wordt hier ontzettend moedeloos van, ook al zou het pakketje vandaag niet kunnen komen, zou het fijn zijn om ten minste iemand te spreken te krijgen.

Daarna nogmaals de klantenservice zelf gebeld, maar die kunnen verder ook niks voor mij betekenen, laten zij mij weten.

Erg vervelend dus

Desired solution:

Ik zou graag een medewerker van het Depot willen spreken of de bezorger om te proberen of het pakketje alsnog vandaag bezorgd kan worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we vernomen dat het betreffende pakket de volgende dag bij de ontvanger is afgeleverd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of