Complaint: geen levering

user-190378 on 24 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

19-7 heeft selectvracht voor de 1e maal geprobeerd een pakketje van nelly.com af te leveren, ik was niet thuis dus een briefkaart in de bus met mededeling dat ze zaterdag 20e weer komen tussen 9 en 13.(infocode ss6937sx) Hele dag thuis geweest; niemand geweest! Vandaag telefonisch contact gehad met selectvracht de mevrouw aan de tel. kon niets vinden over een pakket op mijn adres en ik moest ZELF maar contact zoeken met Nelly waar het mis is gegaan…dit is belachelijk want selectvracht heeft tenslotte een briefkaart in de bus gedaan dat er een pakket voor mij is.Ik heb het depot wel gebeld, maar niemand bereikbaar ondanks dat ik tijdens openingstijden bel en dat ik maar moet terugbellen. erg slecht allemaal

Desired solution:

Dat Selectvracht gaat uitzoeken waar mijn pakket is en mij op de hoogte stelt waar mijn pakket is. en wellicht voor volgende keer dat je niet de klant laat uitzoeken waar de bestelling is maar selectvracht want jullie hebben niet geleverd ondanks vermelding op de briefkaart

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat het betreffende pakket inmiddels is afgeleverd bij de consument.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of