Complaint: geen reactie

user-156731 on 22 September 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb de afgelopen weken meerderen ‘gemist’ briefjes ontvangen, maar als ik ze op de website invoer herkent deze ze niet. Eentje deed het in eerste instantie wel, en die had ik op een bepaalde tijd gezet, maar selektvracht is nooit op komen dagen op dat dagdeel en er is ook geen ‘gemist’ briefje afgegeven. Ik heb een e-mail gestuurd naar de organisatie omdat ik dus 1 pakket mis, maar tot op heden heb ik nog geen reactie gehad.

Ik wil weten waar mijn pakket is, en ik wil dat het bij een DHL service point wordt bezorgd zoals ik in mijn e-mail heb aangegeven.

Desired solution:

Het pakket dient op een DHL service point afgegeven te worden op de 1e oosterparkstraat in Amsterdam!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - selektvracht reageert bot en onvriendelijk, levert geen oplossing voor het probleem.

All complaints of