Complaint: Geweigerde bezorging

user-190645 on 25 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen zaterdag zou mijn pakje voor de tweede keer aangeboden worden. Aangezien er niks kwam hier maandag over gebeld. Volgens Selektvracht zou ik het pakje hebben geweigerd waarna ze het weer naar de verzender hebben gestuurd. Aangezien er niemand aan mijn deur is geweest en er geen briefje in de brievenbus zit en ik de hele dag thuis ben geweest weet ik vrij zeker dat ze niet zijn geweest. De klantenservice melde me dat dit mijn probleem was en dat ze gewoon gehandeld hebben zoals het moet. Ik kan ook geen klacht indienen aangezien ik geen klant maar “slechts” een ontvanger ben. Ik moest maar contact opnemen met de verzender. Deze gaven aan dit wel vaker te horen en juist van Selekvracht te horen te krijgen dat juist de ontvanger een klacht moet indienen. Ik heb hierop via het contactformulier een klacht in proberen te dienen. Hier na 3 dagen zelfs nog geen bevestiging op gehad.

Vandaag is er opnieuw geprobeerd een pakje te bezorgen (onder werktijd dus weer niet thuis). Maar als ik via mijnselektvracht.nl probeer om de volgende bezorging (weer onder werktijd) te verzetten om te voorkomen dat ze mijn pakje terugsturen werkt mijn code niet.

Desired solution:

In ieder geval met excuses van Selekvracht als begin. Daarnaast dat ze een werkende website hebben en gaan uitzoeken hoe het kan dat een ontvanger een pakje weigert zonder het ooit aangeboden te hebben gekregen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

All complaints of