Complaint: Hebben we haast?????

user-173007 on 11 April 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via internet een bezorafspraak gemaakt voor zat 30-3
Ik was de hele dag thuis. Ik stond boven in de badkamer met mijn 2 jarig zoontje die luid tegen mij aan te praten was. Toen belde de bezorger aan. Ons huis is heel erg gehorig en als je beneden voor de deur staat hoor je echt wel als er iemand thuis in de badkamer is, omdat de badkamer boven de voordeur is. Zodra de bel ging zei ik tegen mijn zoontje mama komt er aan ja schat.
Ik loop naar beneden en de bezorger loopt al mijn tuin uit. Ik was binnen 20 sec nadat hij had aangebeld al beneden. Omdat hij “toevallig” hoorde dat ik de deur open deed heeft hij het pakketje wel afgegeven, anders was hij zo naar de buren toe gesneld.
Ik vind dit echt niet kunnen,dit is gewoon ongeduld. Wordt er verwacht dat we de hele dag pal achter de deur staan en zodra er aangebeld word binen 1 sec open doen? Lijkt mij sterk.

Desired solution:

even 30-45 sec wachten mag best, vooral als er moet worden afgeleverd bij ouderen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of