Complaint: Helaas, net als de klacht van 19 juni, ook hier geen bezorging.

user-14761 on 28 June 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin juni zou er een pakketje vanuit Duitsland worden verstuurd met 22 euro verzendkosten. Na een aantal weken vraag ik of het al verzonden is en krijg te horen dat het de 4e is verstuurd. Ik krijg een tracking nr en blijkt dat er gedurende een week 8x is geprobeerd het te bezorgen maar dat er niemand thuis was. Een aantal dagen was er 100% zeker iemand thuis, echter vonden we ook geen bericht dat het is geprobeerd te bezorgen. Nu is het pakket retour naar Duitsland en moet ik volgens selektvracht contact opnemen met de zender. Dat gaat me zeker weer 22 euro kosten?

Gewenste oplossing

In ieder geval zorgen dat het pakket (wat weer verzonden wordt) normaal bezorgt wordt.
En de extra verzendkosten (22 euro) retour te krijgen daar selektvracht zijn werkt niet heeft gedaan.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte meneer/mevrouw,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben alle begrip voor uw klacht en zijn erkentelijk voor het feit dat u deze heeft gemeld. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren en dergelijke incidenten voorkomen.

Om gepaste actie te kunnen ondernemen richting de betreffende bezorger en samen te kijken naar een oplossing voor de gemaakte verzendkosten, verzoek ik u vriendelijk om uw contact- en adresgegevens, indien mogelijk pakketgegevens en bezorgdatum door te geven op ons emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl, met in de subjectregel de volgende vermelding:K&O-28-06_71.105.075.434.7_DTE.

Met vriendelijke groet,

Customerservice Selektvracht B.V.

All complaints of