Complaint: Helaas,we hebben u gemist!

user-172190 on 07 April 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vrijdag 5-4-2013 Selektvracht aan de deur geweest om een pakket af te geven.
Wij waren niet thuis.
Krijg ik een kaartje in de bus Helaas,we hebben u gemist!
Ik woon zelf op huisnummer 40 en is bij de buren agegeven op nummer 40 staat op het kaartje!!!
Dus bij mij zelf thuis!!!
De buren hebben niks ontvangen.
Waar heeft ie het nu afgegeven?

Desired solution:

Dat ik mijn pakket krijg en dat de bezorger secuurder moet werken en het goede huisnummer opschrijft als hij het bij de buren afgeeft.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Hallo, Het pakje is terecht,het was een paar deuren verder afgegeven. In de toekomst meer zorgvuldig omgaan met de bestellingen AUB. Groetjes René Boesveld.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Hallo, Het pakje is terecht,het was een paar deuren verder afgegeven. In de toekomst meer zorgvuldig omgaan met de bestellingen AUB. Groetjes René

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben we moeten constateren dat het betreffende pakket een aantal deuren verderop bezorg is door de bezorger, en dat de consument in deze helaas verkeer geinformeerd is. Inmiddels heeft de consument het pakket in ontvangst kunnen nemen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of