Complaint: helemaal niets ontvangen en wel moeten betalen

user-49876 on 17 May 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ergens eind Januari heb ik een zogeheete buikgordel besteld, op Donderdag 17 Februari had ik wel een briefje in de bus, want ik was die dag werken dus niet thuis.

Ik gebeld en de afspraak gemaakt dat het pakketje zaterdag 19 februari bezorgd zou worden,vervolgens vraag ik nog om wat voor tijd ongeveer en dat zou voor 11 uur ‘s morgens zijn.
Nou ik heb gewacht tot even na 11 uur en moest toen echt weg.
‘s Avonds bij thuiskomst meteen in mijn brievenbus gekeken of en zou ja bij welke buren het dan misschien afgegeven zou zijn, wat blijkt geen briefje in de bus ik bij een aantal buren nog navraag gedaan maar niets dus.

Toen ben ik eens gaan mailen naar garant o matic, en dat duurde ook een aantal weken voor ik die te pakken kreeg. Die hebben een onderzoek in laten stellen, en nu zeggen ze van selektvracht dat tie is afgegeven aan mij.
Nou jaaaaaaa ik was niet eens thuis en woon alleen dus daar zit het hem ook niet.
Nu moet ik wel gewoon betalen voor iets wat ik niet heb, ik ga dus nog 1 keer een klacht neer leggen bij garant o matic en anders stap IK naar de rechter.
Zijn ze nu helemaal gek geworden dit kan toch niet zomaar, graag zou ik degene die het bezorgt moet hebben in de ogen willen kijken om te vragen waar hij/zij het af heeft gegeven dan.

Desired solution:

ik ben tevreden als ik hetgeen wat ik heb besteld en moet betalen ook ontvang.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u het pakket destijds nooit zelf heeft ontvangen. Om u eventueel van dienst te kunnen zijn hierin, vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110517153522". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 01 September 2011 at 08:50

Selektvracht heeft helemaal NIETS opgelost.
Inmiddels heb ik een brief van een deurwaarder ontvangen.
Deze zaak laat ik ook voorkomen, daar ik niet van plan ben om iets te gaan betalen dat ik niet heb ontvangen.

A. Jellema

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of