Complaint: Het niet nakomen van

user-49317 on 11 May 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een bezorger zou vandaag mijn pakketje leveren. Ik heb daarvoor de hele dag vrij genomen, maar jammer genoeg kwam het pakketje niet.
Via track en trace kwam ik er achter dat ze bezorger ‘langs’ is geweest. Dit kan niet kloppen, aangezien ik de hele dag thuis was. Vervolgens bel ik selektvracht en betaal je 40 cent per minuut, terwijl je voor de verkoop een normaal bedrag betaald. Dit zonder succes zij komen niet met een oplossing.

Desired solution:

Als het product toch op dezelfde dag wordt geleverd, maar dit kan ik op me buik schrijven.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Wij hopen dat u uw pakket inmiddels ontvangen heeft. Om u eventueel verder van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110511170826 ". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of