Complaint: Ik bestel nooit meer bij Bon Prix en de Hema

user-95087 on 06 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik bestel nooit meer bij Bon Prix en de Hema omdat Selektvracht spullen laat verdwijnen.
Ik bestel veel online en altijd is alles aangekomen, uitgezonderd mijn produkten die via Selektvracht bezorgd werden, die kwamen nooit aan. De klantenservice van Selektvracht gaf steeds de schuld aan de Hema, echter alles is nagegaan en mijn adresgegevens waren absoluut goed vermeld.

Desired solution:

Als het ooit duidelijk word waar mijn spullen zijn gebleven.
Een geldbedrag om al mijn tevergeefse moeite tijd en telefoongesprekken te vergoeden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Volgens de gegevens van Selektvracht is er in het afgelopen half jaar geen zending verstuurd vanuit de firma HEMA naar deze klant. Ik heb de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van HEMA. Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of